מחיר רופא גריאטרי עד הבית

רופא גריאטרי עד הבית

פסיכוגריאטר מומלץ ד"ר עופר בר

ד"ר עופר בר פסיכוגריאטר

שמי עופר בר, בן 41, נשוי + ילד מס' רישיון לעסוק ברפואה 37237 את לימודי הרפואה שלי באוניברסיטת תל אביב סיימתי בשנת 2004. משנת 2005 ועד 2009 שרתתי בצה"ל כרופא ביחידות שדה. לאחר מכן עבדתי שנתיים בהתנדבות כרופא של משלחת לאפריקה, כיהנתי כסגן מנהל מחלקת שיקום לב במרכז רפואי גריאטרי. בשנת 2012 עשיתי התמחות בגריאטריה בשנת 2017 קיבלתי תואר " מוסמך בבריאות הציבור" מאונ' ממפיס, טנסי. בשנת 2018 הגעתי למסקנה שבכדי להגשים את החזון שלי כרופא, יהיה עלי להקים פרקטיקה פרטית שלי, וכך עשיתי.

צור קשר

כיום מחיר רופא גריאטרי עד הבית אינו יקר, והחשיבות של רופא גריאטרי עד הבית במרכז בולטת במספר מישורים. רופא גריאטרי עד הבית תל אביב יכול למנוע טלטול הקשיש והחמרת מצבו. כמו רופא גריאטרי עד הבית בשילוב עם עובד זר יכולים להיות תחליף לבית אבות.

מחיר רופא גריאטרי עד הבית הוא לא גבוה – הדבר בהחלט בהישג יד!

בגיל מבוגר הגוף מתחיל להראות סימני הזדקנות ותשישות… הדבר טבעי למדי אין מה לעשות לכך, מעבר למה שאמר אוסקר ויילד: "כדי להשיג בחזרה את עלומיו, אדם צריך רק לחזור על הטעויות שלו…" אז כדי לא לחזור על טעויות שעשינו בעבר אסור להזניח את המצב. מי שרוצה להזדקן בכבוד ולבלות את שנותיו המבוגרים בנעימים צריך לשמור על תזונה נכונה, פעילות גופנית וביקור סדיר אצל רופא, אם הוא זקוק עליו לבקר אצל רופא גריאטר מומלץ לעיתים תכופות. במידה שכוחותיו כבר אינם עמו ניתן להזמין רופא גריאטרי עד הבית.

אבל קודם כל מה זה גריאטר? גריאטר הוא רופא פנימי שהוסיף על הלימודים התמחות בגריאטריה, כלומר במחלות הקשורות לגיל הזקנה, כמו כן יש אפשרות לפנות לפסיכוגריאטר הנותן מענה גם לפן הנפשי. פסיכוגריאטר לומד את האנטומיה של הגיל המבוגר וההשפעות שלה, כמו גם את ההיבטים הסוציולוגיים והנפשיים הקשורים לגיל הזקנה. הבעיות המופיעות לרוב בגיל הזקנה הן: בעיות מפרקים, לב וכלי דם, בעיות נוירולוגיות, בעיות שרירים ועוד. רופא גריאטרי עד הבית תל אביב הוא גריאטר הנותן שירות של ביקורי בית.

מחיר רופא גריאטרי עד הבית
מחיר רופא גריאטרי עד הבית

רופא גריאטרי עד הבית במרכז יידע לאן להפנות במקרים שאינו יכול להעניק את הטיפול המושלם

בעת הצורך יפנה הגריאטר את המטופל להמשך טיפול אצל רופאים המתמחים בבעיה ספציפית, כגון אורתופדיה, פיזיותרפיה ועוד. ישנה חשיבות לכך שהגריאטר יהיה בקשר עם שאר הצוות המטפל בזקן, כגון אנשי צוות ואחיות בבית החולים, עובדת סוציאלית וכו'. במקרים חמורים חשוב מאוד שהרופא הגריאטר או פסיכוגריאטר יהיו זמינים לביקורי בית, היות ובשלב מסוים הזקן מתקשה להתנייד, ייגרם לו סבל ויימנע ממנו טיפול רפואי. המשמעות של רופא גריאטרי עד הבית במרכז היא לא רק עצם העובדה שהרופא יבוא לבית, כפי שהכוונה של ביקור בית בשאר תחומי הרפואה, כאן הכוונה היא שתהייה אפשרות של בדיקות או טיפולים מסוימים בביתו של הקשיש. כך יימנע ממנו טלטול מיותר.

מחיר רופא גריאטרי עד הבית אינו גבוה והטיפול הוא בהחלט בהישג יד כי כמה עולה רופא גריאטרי ייפוי כח מתמשך?! לא הרבה! פסיכוגריאטר מומחה מטפל גם בגברים וגם בנשים מבוגרים ומבוגרות, מעניק את הטיפול הטוב ביותר וזמין לביקורי בית, ועם זאת כאמור, בעת הצורך על הפסיכוגריאטר לדעת להפנות לרופא מומחה. כגון כירורג או גסטרולוג מומחה, רופא עור ומין, פסיכיאטר או פסיכולוג לפי הצורך וכו'. אנו רואים שוב ושוב כי בתחום הגריאטריה השירות הכי חישוב הוא שירות ביקורי בית.

רופא גריאטרי עד הבית במרכז
רופא גריאטרי עד הבית במרכז

רופא גריאטרי עד הבית תל אביב למניעת הידבקות בווירוסים

מעבר ליתרון החשוב של רופא גריאטרי עד הבית, המצמצם את הטלטול והטרטור של הקשיש, יש לכך גם חשיבות רגשית, והיא מזרזת את הריפוי. החשיבות הרגשית של ביקור הבית של הגריאטר היא עצם הטיפול במקום מוכר לו, ההתמצאות שלו במקום והטיפול בתוך הקהילה תורמות תרומה מכרעת לריפוי. ולכן, היום נוטים במערכת הבריאות לעודד שיקום ואשפוז ביתיים, קיום הערכה גריאטרית בבית, הענקת טיפולי פיזיותרפיה לקשישים בביתם, וכן גם ביקורי בית של רופאים מומחים לגיל הזה ביניהם פסיכוגריאטר.

לרופא גריאטרי עד הבית תל אביב יש יתרון נוסף, מניעת חשיפה לווירוסים המרחפים במקומות ציבוריים ובעיקר בבתי חולים. את היתרון המובהק ראינו בקורונה, הקשישים שטופלו בבתיהם היו פחות חשופים לסכנות ובעלי סיכויי החלמה גבוהים. לגריאטריה היה תפקיד חשוב מאוד בקורונה עקב התמקדות בטיפול בקבוצת האוכלוסייה בעלת הסיכון הגבוה ביותר, ויותר מכך. מערך ביקורי הבית עבד שעות נוספות על מנת להקטין ולמנוע חשיפת המבוגרים לגורמי הסיכון. על אחת כמה וכמה בתחום הפסיכוגריאטרי המשלב גם את הטיפול בנפש.

רופא גריאטרי עד הבית תל אביב
רופא גריאטרי עד הבית תל אביב

רופא גריאטרי עד הבית למניעת העברה לבית אבות

הערכה ביתית של פסיכורגריאטר מיועדת לאבחן מוקדם ככל האפשר מחלות האופייניות לגיל הזהב, למצוא את הטיפול המתאים ולפחות למנוע סבל. במקרים מסוימים ניתן למנוע את העברת הקשיש לבית אבות וכתחליף לכך להשתמש בשירות רופא גריאטרי עד הבית במרכז בשילוב של עובד סיעודי שיהיה נוכח בבית הקשיש במשך כל שעות היממה. זה גם חסכוני יותר בכסף וגם בריא יותר לנפש הקשיש. ביקור בית של הגריאטר בבית המטופל מעניק לו אפשרות של אבחון וטיפול בסביבה מוכרת – יתרון נפשי לקשיש בכל מצב שהוא ובמיוחד לחולי דמנציה, שכל טלטול מחמיר את מצבם יותר ויותר.

ביקור בית של גריאטר בשלבי הזדקנות לא מאוד חמורים, מאפשר לקשיש לחיות את חייו המזדקנים בבית במצב סביר ונעים, דבר המועדף על רוב רובם של הקשישים. עצם הידיעה על כך שהם יישארו בביתם כמעט בכל מחיר רופא גריאטרי עד הבית מעניק להם רוגע ושלווה, ומאריך את חייהם. כך בעזרת שילוב מנצח ועם מעט יצירתיות ניתן כיום לבנות מערך טיפול לזקן תוך שילוב של עובד זר וחוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי, וכך לתת לו לחיות בבית בכבוד.

רופא גריאטרי עד הבית
רופא גריאטרי עד הבית

יש לכם שאלה? דברו איתנו.

zoom

שיחת זום | וידאו ווטסאפ

במסגרת זו ניתנים %100 מהשירותים.
לרבות טיפול רפואי וחוות דעת רפואיות.
במחיר נמוך משמעותית!

שירות זה ניתן בכל רחבי מדינת ישראל

דילוג לתוכן